Darmowy zwrot przez 100 dni
Darmowa dostawa od 500 zł
Darmowy zwrot przez 100 dni
Darmowa dostawa od 500 zł
Zamów przez telefon od 08:00 - 22:00

Jak zadbać o zdrowie personelu hotelowego po lockdownie?

Yana, 22.04.2021
Jak zadbać o zdrowie personelu hotelowego po lockdownie?

Zgodnie z najnowszymi postanowieniami rządu, 12 lutego otwierają się m.in. hotele. Co to oznacza w praktyce? Zaleca się częste wietrzenie pomieszczeń, zachowanie dystansu i dezynfekowanie powierzchni, jednak przy obecnej skali zachorowań na COVID-19 te środki są niewystarczające. Z tego artykułu dowiesz się jak zadbać o bezpieczeństwo i komfort Twoich pracowników - najważniejszego elementu Twojej działalności hotelowej.

O czym należy pamiętać w branży HORECA?

  • Hotele, kina, teatry i filharmonie mogą być otwarte z 50% obłożeniem.
  • Z hoteli można korzystać w celach służbowych i prywatnych.
  • Restauracje hotelowe mogą być czynne, ale posiłki muszą być wydawane na wynos.
  • Warto zadbać o stworzenie szybek z pleksi i tablic informacyjnych dla klientów.

W jaki sposób przygotować załogę do powrotu do hotelu?

Przede wszystkim produkty medyczne, w które zostaną zaopatrzeni pracownicy hotelu powinny pochodzić z legalnych źródeł oraz posiadać odpowiednie certyfikaty.

Maski ochronne powinny posiadać oznaczenie CE oraz spełniać normę EN 149.

W przypadku testów na COVID-19, jednym z najważniejszych kryteriów jest akceptacja danego testu przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

WHO rekomenduje stosowanie szybkich testów antygenowych, które cechują się czułością ≥80% i swoistością ≥97% w porównaniu do metody genetycznej (PCR).

1. Testy na COVID-19 z teleporadą

    Zyskaj pewność, że Twoi współpracownicy są zdrowi. Wykonując szybkie testy antygenowe będziesz mógł natychmiast zareagować. Według aktualnych ustaleń Ministerstwa Zdrowia, testy antygenowe są aktualnie traktowane na równi z testami PCR.

    Podczas wyboru testu antygenowego do swojego hotelu warto zwrócić uwagę nie tylko na rekomendacje ze strony WHO, ale również na to, co jest dostępne w pakiecie testowym. Nie tylko wygodnym, ale również skutecznym rozwiązaniem są testy antygenowe połączone z teleporadą. Dzięki temu bezpośrednio w hotelu możesz przetestować siebie oraz swoich pracowników, a wynik otrzymasz w przeciągu 15 minut.

    Test antygenowy wykonuje się w asyście specjalisty za pomocą konsultacji telemedycznej. Lekarz tłumaczy instrukcję i krok po kroku pomaga w przeprowadzeniu testu. Następnie interpretuje wynik i udziela porady lekarskiej.

    W ciągu kilku minut zyskujesz cenne informacje o zdrowiu swoich współpracowników, dzięki czemu dbasz również o ich komfort psychiczny.

    Test COVID-19 z teleporadą


    2. Maseczki

      To obowiązkowe wyposażenie zarówno dla personelu, jak i klientów hotelu. Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie opakowań z maseczkami w recepcji, aby klienci mogli wymieniać je w zależności od potrzeb. Wskazane jest robienie tego co kilka godzin lub do momentu, w którym maska stanie się wilgotna.

      Aby odpowiednio zadbać o swój personel, wybierz odpowiedni jej rodzaj i poziom filtracji

      Maseczka chirurgiczna

        Jest to podstawowa maska ochronna, której poziom filtracji wynosi 99,7%. Wysoki poziom ochrony łączy się jednocześnie ze swobodą oddychania. Ten typ maski chroni inne osoby przed potencjalnym zakażeniem, dlatego ta maska będzie dobrą propozycją dla wspomnianych wcześniej klientów hotelu.

        Dostępny w naszym sklepie produkt spełnia wymogi unijne i posiada znak CE.

        Sprawdź ofertę: Maseczka chirurgiczna typ II 99,7%

        Maseczka chirurgiczna typ II 99,7%


        Półmaska FFP2

          Ten rodzaj maski jest odpowiedni dla osób pracujących w recepcji. Zapewnia dokładniejszą ochronę nie tylko osób zewnętrznych, ale również osoby, która ma maskę na sobie.

          Maski KN95 są jednymi z najbardziej popularnych aktualnie masek. Są one nie tylko wygodne, ale pozwalają również na odpowiednie dopasowanie ich do kształtu twarzyFiltracja na poziomie 95% (BFE) zapewnia podwyższony poziom bezpieczeństwa.

          Sprawdź ofertę: Półmaska filtrująca KN95 FFP2

          Półmaska filtrująca KN95 FFP2

          Półmaska FFP3

            Półmaska FFP3 zapewnia najwyższą skuteczność w kategorii masek ochronnych. Jest odpowiednia dla osób pracujących w bezpośrednim kontakcie z innymi osobami lub w warunkach pylnych.

            To rozwiązanie sprawdzi się dla osób, które sprzątają pokoje hotelowe.

            Filtracja na poziomie 99% zapewnia maksymalne bezpieczeństwo, natomiast podobnie jak maska FFP2 ma możliwość dopasowania się do kształtu twarzy. Jest wygodna nawet podczas kilkugodzinnego użytkowania.

            Półmaska ochronna FFP3 bez zaworu

            łprzyłbice

              Przyłbice to idealne rozwiązanie na recepcje, jeżeli zależy nam na odpowiednim przywitaniu gości oraz reprezentatywnym wyglądzie. Są lekkie i wygodne, nie ograniczają one pola widzenia oraz pozwalają na łatwe oddychanie. Rozwiązują problem zaparowanych szkieł w okularach. Noski wykonane są z wysokogatunkowej włókniny wełnianej, dzięki czemu półprzyłbica nie odznacza się na nosie oraz jest komfortowa w użytkowaniu przez cały dzień. Ponadto, jako jedyna jest przeznaczona do wielokrotnego użytku, wiąże się z oszczędnością środków. Dostępne w naszym sklepie półprzyłbice ochronne dostępne są w dwóch kolorach, co pozwala na dopasowanie ich do dresscode'u hotelu.

              Pół-przyłbica ochronna


              Ochrona zdrowia pracowników pozwoli hotelowi stanąć na nogi po lockdownie. Jesteśmy świadomi tego, że obecna sytuacja jest niepewna. Dlatego w naszym sklepie internetowym masz możliwość darmowego zwrotu produktów w przeciągu 30 dni. Zaopatrz swój personel się bez obaw.

              Życzymy bezpiecznego powrotu do funkcjonowania!

              Koszyk

              Twój koszyk jest pusty

              Wybierz pierwszy produkt